joi, 8 martie 2018

"Supă de pui pentru suflet de mama"

„Lectura cărții Supă de pui pentru suflet de mamă este un veritabil festin pentru suflet!
 Poveștile sunt pline de farmec și de viață, te emoționează până la lacrimi și au un mesaj puternic. Fiecare dintre ele mi-a vorbit despre profunzimea și puterea iubirii dintre mamă și copilul ei.”
Alison Schwandt
Planificatoare în cadrul Gymboree
„Cartea Supă de pui pentru suflet de mamă te va face să râzi și să plângi în același
timp și îți va încălzi inima ca nicio altă carte, căci descrie cea mai prețioasă dintre toate
relațiile… aceea dintre mamă și copil.”
Anne Jordan
Președintă a companiei Children and Families Inc.
„Indiferent ce voi mai face în viață, cea mai importantă realizare a mea va rămâne
 creșterea celor două fiice și a celor doi fii ai mei. Ori de câte ori citesc poveștile
 din Supă de pui pentru suflet de mamă, râd și plâng în același timp, și îmi aduc
aminte de perioada creșterii copiilor mei până când inima aproape că îmi explodează
de atâta iubire.”
Patricia Lorenz
Autoare de cărți inspiraționale, conferențiară,
autoare a cărților Ce contează pentru părinții singuri
și Părinții, 365 de devoțiuni practice zilnice
„Cartea Supă de pui pentru suflet de mamă ne emoționează reamintindu-ne
de bucuriile și sacrificiile maternității, dar și de binecuvântările pe care mamele de
 pretutindeni le revarsă asupra acestei lumi.”
Reverend Melissa Bowers
„Comuniunea profundă și plină de gingășie dintre o mamă și copilul ei începe înainte
 de nașterea celui din urmă și continuă de-a lungul întregii sale vieți. Acest adevăr
 este minunat descris în poveștile din Supă de pui pentru suflet de mamă.”
Dr. Melanie Brown
Președintă și fondatoare a companiei My Baby U, Inc.

https://www.scribd.com/document/260104618/Jack-Canfield-Supa-de-Pui-Pentru-Suflet-de-Mama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu